SKKT - Szkolna stronka'15

Wpisała: B.Konieczna
8.03.2013

Zima z SKKT
Śnieżna, mroźna, jednym słowem przyjazna aura zimowa sprzyjała naszym wyjazdom. W styczniu i lutym nie zdobywaliśmy żadnych szczytów ale za to dobrze bawiliśmy się korzystając z uroków zimy.
W styczniu na Dębowcu wiele frajdy sprawiło nam zjeżdżanie na tzw. jabłuszkach. Dotarliśmy na górę spacerując traktem konnym z Wapienicy Zapora. Dużą niespodzianką okazał się pusty stok, świeży puch, słoneczna pogoda i przyjazne schronisko.
Lutowa wycieczka miała odmienny charakter. Zwiedzaliśmy Dolinę Białej Wisełki uczestnicząc w kuligu. Podziwialiśmy lodospady, piekliśmy kiełbasę na ognisku, zjeżdżaliśmy na sankach. Wycieczka do Wisły odbyła się wspólnie z uczniami ze Szkoły Podstawowej nr 24, także sprzyjało to wspólnym rozmowom i zabawom.
Teraz wypatrujemy już wiosny, by z powrotem wyruszyć na górskie szlaki..

Wpisała: B.Konieczna
3.01.2013

Grudniowa wycieczka SKKT – Choinka dla zwierząt 2012
To był test na prawdziwego turystę! Mimo dużego mrozu i wczesnej pory na zbiórkę, przy szkole zebrała się spora grupa chętnych uczniów na grudniową wycieczkę. Autobusem dojechaliśmy do Szkoły Podstawowej w Mesznej, a stamtąd wraz z grupami z innych szkół udaliśmy się do Chaty na Groniu. Wędrując podziwialiśmy widoki na Beskid Mały oraz oszronione śniegiem trawy i drzewa. Wielu żałowało, że nie zabrało aparatów fotograficznych ponieważ aura była zjawiskowa.
Choinkę ubraliśmy w jabłka, marchew, buraki, ziarna, siano, a nawet słoninę – wszystko to, co pomoże leśnym zwierzętom i ptakom przetrwać zimę. Mimo to, że nie zdobyliśmy żadnego miejsca w konkursie na najładniejszą choinkę, to i tak drzewko wyglądało smakowicie i imponująco.
Podczas pobytu w Mesznej był również czas na upieczenie kiełbasy na ognisku, ogrzanie się przy jego płomieniach oraz zimowe zabawy na śniegu. Zaskoczył nas zmotoryzowany i wesoły Mikołaj, który poczęstował wszystkich turystów słodkościami.
Spacerem przeszliśmy do doliny Bystrej, autobusem wróciliśmy do Bielska-Białej. Zmęczeni, rozbawieni i pełni wrażeń rozeszliśmy się do domów.

Copyright 2015. All rights reserved.