Skkt, UNICEF - Szkolna stronka'15

Archiwum > 2014/15 > Imprezy szkolne
Wpisała: B.Konieczna
22.05.2015

Wiosenne wycieczki koła turystycznego.

Nasze wiosenne wycieczki to nie tylko górskie wędrowanie. Mimo, że nie w górach to jak przystało na prawdziwych turystów czas spędziliśmy bardzo aktywnie.
W marcowy pierwszy dzień wiosny, poza tym, że przeprawialiśmy się przez rzekę, obeszliśmy Jezioro Wielka Łąka, obserwowaliśmy żaby i wypatrywaliśmy pierwszych wiosennych kwiatów to zwiedzaliśmy Muzeum Fauny i Flory w Jaworzu. Dotarliśmy tam prosto ze szczytu Palenicy. Nie zdawaliśmy sobie sprawy z tego, że u podnóża gór są oceaniczne klimaty. Zbiory Muzeum zrobiły na nas duże wrażenie. Poza tym barwnie opowiedziane przez prawdziwych pasjonatów przyrody morskie historie, karmienie piranii i podwodny świat sprawił, że na chwile znaleźliśmy się jakby daleko daleko stąd..
Kwietniowa wycieczka to duża dawka historii. Postanowiliśmy przybliżyć sobie zabytki Cieszyna. Szlak Kwitnącej Magnolii był tylko pretekstem aby przyjrzeć się z bliska zabytkowej części miasta. Studnia Trzech Braci, Wzgórze Zamkowe z Rotundą i Wieżą Piastowską, Cieszyńska Wenecja to tylko niektóre z turystycznych atrakcji. Najwięcej uwagi poświęciliśmy na zwiedzanie Muzeum Ziemi Cieszyńskiej i sesje fotograficzną przy okazałych w pełnym rozkwicie magnoliach. Po tak intensywnym spacerze odpoczywaliśmy przy pysznych deserach lodowych i planowaliśmy kolejne wycieczki. Wiosenne tym razem mało górskie wycieczki okazały się równie interesujące i urokliwe.

Wpisała: B. Konieczna
11. 03. 2015

Copyright 2015. All rights reserved.